lets_missbehave
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik heb er net het 1e semester van de Master bedrijfseconomie opzitten, nu moet ik in het 2e semester 2 keuzevakken opgeven, ik twijfel tussen
-personeelsbeleid (Dirk Buyens)
-industriële en internationale marketing (Derrick Gosselin)
-consumentengedrag (Maggie Geuens)
Iemand die mij iets meer kan vertellen over deze vakken? Interessant? Noodzakelijk om aanwezig te zijn in de lessen? Moeilijkheidsgraad examen/curus, etc...
Alvast heel erg bedankt!
Ik heb er net het 1e semester van de Master bedrijfseconomie opzitten, nu moet ik in het 2e semester 2 keuzevakken opgeven, ik twijfel tussen
-personeelsbeleid (Dirk Buyens)
-industriële en internationale marketing (Derrick Gosselin)
-consumentengedrag (Maggie Geuens)
Iemand die mij iets meer kan vertellen over deze vakken? Interessant? Noodzakelijk om aanwezig te zijn in de lessen? Moeilijkheidsgraad examen/curus, etc...
Alvast heel erg bedankt!
