Borreltje69
Legacy Member
Hello,
Ben nu 18 jaar en heb het wat moeilijk weet echt niet wat gedaan.
Ben gestopt met school maar oh zo moeilijk werk vinden met 1 ste en 2 de graad diploma alleen.
Wat zijn mij mogelijkheden :
VDAB opleiding ( Is dit de moeite )
2de kans onderwijs
Werkwerkwerkzoeken
....
Ik zie het niet echt weer zitten om terug school te doen vanaf 5 de middelbaar op 18 jaar. Studeren gaat mij al vrij moeilijk ( Probeer te leren maar na een half uur zit het nog altijd niet in mijn hoofd)
Mijn broer doet voorbeeld boekhouden in khbo fiscalliteiten enz... En ik kom hier maar beetje achter als den 'Dommen' broer ( Zo voel ik mij toch )
Heeft iemand tips die ook de zelfde weg is ingegaan en toch nu een degelijke job heeft.
Greetz
Ben nu 18 jaar en heb het wat moeilijk weet echt niet wat gedaan.
Ben gestopt met school maar oh zo moeilijk werk vinden met 1 ste en 2 de graad diploma alleen.
Wat zijn mij mogelijkheden :
VDAB opleiding ( Is dit de moeite )
2de kans onderwijs
Werkwerkwerkzoeken
....
Ik zie het niet echt weer zitten om terug school te doen vanaf 5 de middelbaar op 18 jaar. Studeren gaat mij al vrij moeilijk ( Probeer te leren maar na een half uur zit het nog altijd niet in mijn hoofd)
Mijn broer doet voorbeeld boekhouden in khbo fiscalliteiten enz... En ik kom hier maar beetje achter als den 'Dommen' broer ( Zo voel ik mij toch )
Heeft iemand tips die ook de zelfde weg is ingegaan en toch nu een degelijke job heeft.
Greetz
zoals overal
