esli14
Legacy Member
hoi,
Ik heb men keuze gemaakt.
Ga LO in HUB doen.
Heb het programma gezien en staat me wel aan + ik heb al 6jaar LO in middelbaar gedaan. Wel af en toe wat afgezien met praktijk soms maar ik denk dat ik het grootste,(basis) ,moeilijkste deel achter de rug heb. Nu is dit allemaal herhaling(praktijk) van wat ik al gezien heb. Theorie ook maar het zal meer zijn .
Ik heb men keuze gemaakt.
Ga LO in HUB doen.

Heb het programma gezien en staat me wel aan + ik heb al 6jaar LO in middelbaar gedaan. Wel af en toe wat afgezien met praktijk soms maar ik denk dat ik het grootste,(basis) ,moeilijkste deel achter de rug heb. Nu is dit allemaal herhaling(praktijk) van wat ik al gezien heb. Theorie ook maar het zal meer zijn .


