nickcollyns
Legacy Member
Ik ben vorig jaar afgestudeerd in informaticabeheer(lichte wiskunde, veel programmeren, basis economie) en heb ik een attest bedrijfsbeheer.
Nu ben ik naar de opendeurdag gegaan van kdg en heb ik eens rond zitten snollen in het uitgebreide aanbod van kdg. Alleen zit ik nog met een zeer dringende vraag.
Ik ben er nog niet over uit welke van deze 3 richtingen ik zou volgen:
MCT(hoboken) -> leuk, maar na polsen is het me opgevallen dat MCT's niet echt gewild meer zijn. Overaanbod dus.
Softwaremanagement
applicatieontwikkeling
-> Voor deze 2 laatste vakken heb ik alzeker een goede basis. Al is het me nu nog zeer onduidelijk wat het grote verschil tussen beide zijn? Het lessenpakket is zeer vergelijkend.
Misschien dat jullie een antwoord weten voor deze vragen, namelijk is MCT idd niet echt interessant om te volgen op vlak van vraag/aanbod en wat is het verschil tussen softwarem en applicatieont?
liefst van mensen die zelf de richtingen volgen op kdg
Nu ben ik naar de opendeurdag gegaan van kdg en heb ik eens rond zitten snollen in het uitgebreide aanbod van kdg. Alleen zit ik nog met een zeer dringende vraag.
Ik ben er nog niet over uit welke van deze 3 richtingen ik zou volgen:
MCT(hoboken) -> leuk, maar na polsen is het me opgevallen dat MCT's niet echt gewild meer zijn. Overaanbod dus.
Softwaremanagement
applicatieontwikkeling
-> Voor deze 2 laatste vakken heb ik alzeker een goede basis. Al is het me nu nog zeer onduidelijk wat het grote verschil tussen beide zijn? Het lessenpakket is zeer vergelijkend.
Misschien dat jullie een antwoord weten voor deze vragen, namelijk is MCT idd niet echt interessant om te volgen op vlak van vraag/aanbod en wat is het verschil tussen softwarem en applicatieont?
liefst van mensen die zelf de richtingen volgen op kdg
. Dus je krijgt nog tijd tot je moet inschrijven voor het 3de jaar om te kiezen.