[ka0z]
Legacy Member
Hey,
ik ben pas sinds vrijdag ingeschreven in het KATHO en heb dus geen infodagen kunnen meemaken. Ik heb pas gisteren (zaterdag) mijn toledo/leerplatform gegevens ontvangen en daar heb ik al zelf moeten uitzoeken hoe ik me inschreef voor cursussen.
Ondertussen weet ik wel niet hoe/waar die lessen doorgaan, er zijn nergens lesroosters te vinden van het VHTI en de enige link die ik vond (apps.katho.be/vhti/uurroosters/) geeft een 500-error.
Iemand een idee?
PS weet iemand of er communities zijn zoals nmctcommunity voor KATHO? Het betreft toeg. informatica
Ik weet eigenlijk zelfs niet in welke klas ik ingedeeld ben, hoe vind ik dit?
ik ben pas sinds vrijdag ingeschreven in het KATHO en heb dus geen infodagen kunnen meemaken. Ik heb pas gisteren (zaterdag) mijn toledo/leerplatform gegevens ontvangen en daar heb ik al zelf moeten uitzoeken hoe ik me inschreef voor cursussen.
Ondertussen weet ik wel niet hoe/waar die lessen doorgaan, er zijn nergens lesroosters te vinden van het VHTI en de enige link die ik vond (apps.katho.be/vhti/uurroosters/) geeft een 500-error.
Iemand een idee?
PS weet iemand of er communities zijn zoals nmctcommunity voor KATHO? Het betreft toeg. informatica
Ik weet eigenlijk zelfs niet in welke klas ik ingedeeld ben, hoe vind ik dit?
