kids2006
Legacy Member
beste mensen
Ik kom uit het derde en mag door naar de tweede ronde van de jwo, om te oefenen ga ik naar de archieven en probeer ik die van de vorige jaren. Tijdens het maken van de oefeningen probeer ik vaak zelf formules te vinden, maar als jullie misschien nuttige formules kennen zou het fijn zijn die hier in deze topic te zetten. bovendien heb ik vaak last aan tijdgebrek en als ik jullie formule te weten krijg, zal ik daaraan geen last meer hebben.
alvast bedankt
Dylan M
Ik kom uit het derde en mag door naar de tweede ronde van de jwo, om te oefenen ga ik naar de archieven en probeer ik die van de vorige jaren. Tijdens het maken van de oefeningen probeer ik vaak zelf formules te vinden, maar als jullie misschien nuttige formules kennen zou het fijn zijn die hier in deze topic te zetten. bovendien heb ik vaak last aan tijdgebrek en als ik jullie formule te weten krijg, zal ik daaraan geen last meer hebben.
alvast bedankt
Dylan M


