Y.rr
Legacy Member
Als ik wil kan ik op korte termijn beginnen werken bij een firma via een selectiekantoor.
De eerste 6 maanden lopen dus via het selectiekantoor, met wekelijkse contracten.
Zou het mogelijk zijn om eerst nog via een jobstudent-contract te werken en nadien daar vast te beginnen?
Heb ooit is gehoord dat het mogelijk is, maar dat je wel een andere taakomschrijving moet hebben in de twee contracten.
Iemand die kan helpen?
De eerste 6 maanden lopen dus via het selectiekantoor, met wekelijkse contracten.
Zou het mogelijk zijn om eerst nog via een jobstudent-contract te werken en nadien daar vast te beginnen?
Heb ooit is gehoord dat het mogelijk is, maar dat je wel een andere taakomschrijving moet hebben in de twee contracten.
Iemand die kan helpen?