Strever
Legacy Member
Yo
Is er iemand die weet of een master in de statistiek toekomstperspectief heeft ?
Ik ben mijn bachelorrichting eigelijk beu, dit jaar krijg ik mijn bachelordiploma en ik zou graag iets anders doen met pit en toekomst en statistiek is voor mij het vak dat altijd het meest uitdagend is geweest.
Heeft iemand een idee van de jobmogelijkheden ?
Is het diploma aantrekkelijk voor de arbeidsmarkt of is het waardeloos op de arbeidsmarkt ?
Is er iemand die weet of een master in de statistiek toekomstperspectief heeft ?
Ik ben mijn bachelorrichting eigelijk beu, dit jaar krijg ik mijn bachelordiploma en ik zou graag iets anders doen met pit en toekomst en statistiek is voor mij het vak dat altijd het meest uitdagend is geweest.
Heeft iemand een idee van de jobmogelijkheden ?
Is het diploma aantrekkelijk voor de arbeidsmarkt of is het waardeloos op de arbeidsmarkt ?