Archief - Jobs in de chemie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Monomanabo

Legacy Member
Hallo allemaal,

Ik ben ook een beetje aan het rondneuzen voor een job in de chemische sector. Ik ben momenteel tewerkgesteld in een engineeringfunctie.
Op het moment ben ik om praktische redenen op zoek naar een chemisch gerelateerd functie in regio Geel (olen enz.). Procesoperator leek me al een optie. Maar wat voor soort functies zijn nog mogelijk als je een diploma ingenieur chemie hebt?
En welke chemische bedrijven in die regio zijn goede bedrijven om voor te werken?
Iemand enige ervaring in?

Grtz,
Mono

HighLow

Legacy Member
Umicore lijkt me een mogelijk bedrijf.

Qua functies, een typische is 'process engineer' voor mensen met een chemische achtergrond

MrKend54l

Legacy Member
Ik denk niet dat ze jou een job als operator gaan aanbieden. Maar ik kan me natuurlijk altijd vergissen.

tom1

Legacy Member
Als je als operator gaat werken is dat toch wel serieus onder uw potentieel mikken hoor :unsure:.

NotoriousP

Legacy Member
Umicore in Olen is de R&D afdeling hé, zullen ze niet veel operators nodig hebben. Proces ingenieurs misschien wel.

Monomanabo

Legacy Member
tom1 zei:
Als je als operator gaat werken is dat toch wel serieus onder uw potentieel mikken hoor :unsure:.

Ik weet dat het onder het niveau van industrieel ingenieur chemie is, maar ik laat momenteel even alle wegen open.
Procesingenieur lijkt me ook een goeie. Nog opties?
Umicore Olen niet vooral R&D werk?

Mooncat

Legacy Member
In de buurt van Geel heb je onder andere ArcelorMittal, Praxair, Genzyme, Janssen Pharmaceutica en BP Amoco. Er zullen nog wel andere zijn die ik vergeten ben.

tom1

Legacy Member
NotoriousP zei:
Umicore in Olen is de R&D afdeling hé, zullen ze niet veel operators nodig hebben. Proces ingenieurs misschien wel.

Huh? Je hebt daar toch ook de cobalt productie e.a. ?

Drien

Legacy Member
Monomanabo zei:
Ik weet dat het onder het niveau van industrieel ingenieur chemie is, maar ik laat momenteel even alle wegen open.
Procesingenieur lijkt me ook een goeie. Nog opties?
Umicore Olen niet vooral R&D werk?

Hier vind je de openstaande vacatures van umicore. Er staan 3 vacatures open voor Olen. Geen idee of er iets voor jou bij is.
Bij de andere bedrijven zal je de vacatures ook waarschijnlijk op hun website kunnen bekijken.

Böhse Onkel

Legacy Member
INEOS Geel niet te vergeten, Janssen Pharmaceutica Geel, Borealis, Tessenderlo chemie etc....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan