poldeleeuw
Legacy Member
Hallo,
Ik mag volgende week beginnen bij BLOSO. Dat is de sportafdeling van de Vlaamse Overheid. Het is wel maar een contract tot eind december 2012.
Gisteren was ik op gesprek en de persoon die het gesprek voerde zei me dat het niet verlengd zal worden, dat er daar geen mogelijkheden toe zijn. Verder in het gesprek zegt hij plots: Je weet natuurlijk nooit, als je goed je best doet wat er nog uit de bus kan rollen van eventuele andere jobs binnen BLOSO of de Vlaamse Overheid.
Nu was mijn vraag: Zijn er hier nog mensen die bij de Vlaamse Overheid werken en die begonnen zijn met een tijdelijk contract en die toch, ondanks er gezegd is dat het niet mogelijk is, toch een verlenging of andere functie gekregen hebben?
Ik heb zo sinds het gesprek plaats vond een gevoel dat indien ik mijn best doe die persoon wel eventueel zijn best wil doen om mij een vervolg te bieden bij de Vlaamse Overheid.
Alvast bedankt voor jullie reactie(s).
Ik mag volgende week beginnen bij BLOSO. Dat is de sportafdeling van de Vlaamse Overheid. Het is wel maar een contract tot eind december 2012.
Gisteren was ik op gesprek en de persoon die het gesprek voerde zei me dat het niet verlengd zal worden, dat er daar geen mogelijkheden toe zijn. Verder in het gesprek zegt hij plots: Je weet natuurlijk nooit, als je goed je best doet wat er nog uit de bus kan rollen van eventuele andere jobs binnen BLOSO of de Vlaamse Overheid.
Nu was mijn vraag: Zijn er hier nog mensen die bij de Vlaamse Overheid werken en die begonnen zijn met een tijdelijk contract en die toch, ondanks er gezegd is dat het niet mogelijk is, toch een verlenging of andere functie gekregen hebben?
Ik heb zo sinds het gesprek plaats vond een gevoel dat indien ik mijn best doe die persoon wel eventueel zijn best wil doen om mij een vervolg te bieden bij de Vlaamse Overheid.
Alvast bedankt voor jullie reactie(s).
. Kben al content dat ik de job heb.