softguitar
Legacy Member
Er is een C103-formulier dat ik moet invullen voor jeugdvakantie.
RVA - Rijksdienst voor Arbeidsvoorziening
Heeft iemand dit al eerder ingevuld?
Wat er moet ingevuld worden in het kader "RUBRIEK IV - BEWIJS VAN TEWERKSTELLING"? Ik heb namelijk nergens anders gewerkt dan het bedrijf zelf sinds november 2011. Moet dit kader dan ook ingevuld worden? En wat bedoelen ze met tewerkstellingsbreuk Q/S? Hoe wordt dit ingevuld?
Heeft iemand als interim ooit jeugdvakantie gevraagd en hoe ging dit in zijn werk?
RVA - Rijksdienst voor Arbeidsvoorziening
Heeft iemand dit al eerder ingevuld?
Wat er moet ingevuld worden in het kader "RUBRIEK IV - BEWIJS VAN TEWERKSTELLING"? Ik heb namelijk nergens anders gewerkt dan het bedrijf zelf sinds november 2011. Moet dit kader dan ook ingevuld worden? En wat bedoelen ze met tewerkstellingsbreuk Q/S? Hoe wordt dit ingevuld?
Heeft iemand als interim ooit jeugdvakantie gevraagd en hoe ging dit in zijn werk?