Samko
Legacy Member
hey, even een vraag ivm met jeugdvakantie
ik vind overal terug
in 2011 uw studies heeft beëindigd
tenminste 1 maand gewekt heeft in 2011 ( met RSZ-bijdrage)
geen 25 was op 31/12/2011
Nu, ik heb mijn studies in 2010 beeindigd, in 2010 minstens 1 maand gewerkt, maar in 2011 nooit jeugdvakantie opgepakt, simpelweg omdat ik enkel via interim wat werkte, en dus eigelijk nooit tijd had om deze op te nemen ( sinds je tewerkgesteld moet zijn)
sinds begin december 2011 werk ik bij mijn huidige werkgever, en ntl kon ik tijdens deze eerste weken niets hiervan openemen ook
nu is mijn vraag, is er toch geen weg, dat ik deze in 2012 zou kunnen opnemen? sinds ik maar 2 vakantiedagen van vorig jaar heb.. anders zou ik deze gewoon kwijt zijn
ik vind overal terug
in 2011 uw studies heeft beëindigd
tenminste 1 maand gewekt heeft in 2011 ( met RSZ-bijdrage)
geen 25 was op 31/12/2011
Nu, ik heb mijn studies in 2010 beeindigd, in 2010 minstens 1 maand gewerkt, maar in 2011 nooit jeugdvakantie opgepakt, simpelweg omdat ik enkel via interim wat werkte, en dus eigelijk nooit tijd had om deze op te nemen ( sinds je tewerkgesteld moet zijn)
sinds begin december 2011 werk ik bij mijn huidige werkgever, en ntl kon ik tijdens deze eerste weken niets hiervan openemen ook
nu is mijn vraag, is er toch geen weg, dat ik deze in 2012 zou kunnen opnemen? sinds ik maar 2 vakantiedagen van vorig jaar heb.. anders zou ik deze gewoon kwijt zijn
Dat zal je waarschijnlijk helpen.