Olivier Peeters
Legacy Member
Hallo,
ik moet toegeven echt veel van integratie ken ik niet. En als ik mijn cursus overlees, snap ik er nog minder van.

Dus ik probeer een oefening op te lossen (opgave 1):
http://i50.tinypic.com/2dsg0pd.jpg
Wat denk ik:
Je vervangt e^x door t Dan krijg je:
cos(t) * t*dx
Maar verder dan deze stap ben ik nog niet geraakt. Wat moet ik hierin zien? Is deze eerste stap wel correct?
Alvast bedankt.
ik moet toegeven echt veel van integratie ken ik niet. En als ik mijn cursus overlees, snap ik er nog minder van.

Dus ik probeer een oefening op te lossen (opgave 1):
http://i50.tinypic.com/2dsg0pd.jpg
Wat denk ik:
Je vervangt e^x door t Dan krijg je:
cos(t) * t*dx
Maar verder dan deze stap ben ik nog niet geraakt. Wat moet ik hierin zien? Is deze eerste stap wel correct?
Alvast bedankt.