speeding.be
Legacy Member
Beste,
2 jaar terug nam ik deel aan de examens van selor voor de functie inspecteur van de politie. Test 1 - cognitief - slaagde ik. Bij de psycholoog faalde ik, jammer genoeg. (nu zijn de testen anders opgedeeld, maar dit doet niet ter zake).
Een maat van me deed een paar dagen terug zijn testen voor het burgerpersoneel, CALOG. Hij zei me: de cognitieve testen van inspecteur en van CALOG zijn dezelfde. Klopt dit?
Als ik nu voor een functie als CALOG ga, dan moet ik die cognitieve testen niet meer doen, daar ik reeds geslaagd was voor deze testen? Het zou vereveldn zijn om 2 maal dezelfde testen te doen, ... maar in bureauvratisch België kan alles.
Kan iemand dit beamen?
Mvg
2 jaar terug nam ik deel aan de examens van selor voor de functie inspecteur van de politie. Test 1 - cognitief - slaagde ik. Bij de psycholoog faalde ik, jammer genoeg. (nu zijn de testen anders opgedeeld, maar dit doet niet ter zake).
Een maat van me deed een paar dagen terug zijn testen voor het burgerpersoneel, CALOG. Hij zei me: de cognitieve testen van inspecteur en van CALOG zijn dezelfde. Klopt dit?
Als ik nu voor een functie als CALOG ga, dan moet ik die cognitieve testen niet meer doen, daar ik reeds geslaagd was voor deze testen? Het zou vereveldn zijn om 2 maal dezelfde testen te doen, ... maar in bureauvratisch België kan alles.
Kan iemand dit beamen?
Mvg
