Archief - Inschrijving TKO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frankz

Legacy Member
Hallo iedereen, heb een vraag over de inschrijvingen van het TKO. Ik ga me morgen inschrijven en vraag me af of het volstaat om een C attest van het 5de middelbaar(3de graad) mee te nemen als bewijs dat ik een getuigschrift heb voor de 2de graad. Ik heb het getuigschrift namelijk niet meer.

Mvg!

glashelder

Legacy Member
Toen ik mij inschreef vroegen ze zelf achter niks :unsure: Ik had het mee maar 't was zo van "jaja, we zien wel waar je zit qua niveau als je inschrijvingsproeven gedaan hebt, die papiertjes zijn niet nodig."

Frankz

Legacy Member
Ok bedankt voor de antwoorden! Er zijn 2 inschrijvingsmomenten dus morgen zal ik ernaartoe gaan met men C attest 5de middelbaar en als ze dan toch nog het getuigschrift willen zal ik een duplicaat vragen en volgende week vrijdag me inschrijven.

Midz

Legacy Member
let maar goed op met het TKO , ik ben daar meerdere keren erg teleurgestelt geweest.

zorg maar dat je goed op de hoogte bent en achteraf geen problemen krijgt zoals ik.

neem het rapport mee van je laatste geslaagde jaar. als ik het zo zie moet je 5&6 nog doen. let op welke richting je kiest , zorg dat je al de vrijstelling aanvraagt en aanvraagt waar je recht op hebt. vraag ook een volledige uitstippeling van de weg die je nog moet afleggen , niet alleen de eerste modules.

nog tips:

ga ALTIJD naar de les... geloof mij, de leerstof is niet moeilijk , en ze gaan niet zagen als je skipt , maar buizen zal je doen... altijd naar de les gaan en altijd je taken maken ----> diploma halen.

succ6 !!

glashelder

Legacy Member
Je kan weinig over het TKO zeggen, dat is gewoon overal anders. Wij moesten bijvoorbeeld minimum 75% van de tijd aanwezig zijn. Ze hadden er begrip voor dat je er niet altijd kon zijn (sommigen werkten of hadden nog een huishouden), maar het werd wel in de gaten gehouden. Ik zat altijd op het randje qua aanwezigheden en ben nooit gebuisd hoor ;)

Ook nooit teleurstellingen of problemen gehad, met niks, ze waren daar allemaal tof en lief en alles is verlopen zoals het moest. Een overzicht van alle modules die we moesten doen kregen we op de schooldag, een overzichtelijk blaadje met de weg die je moest volgen.

Frankz

Legacy Member
Heb jullie replies net gelezen, thx voor de bezorgdheid Midz ;P. Ik ben onder begeleiding bij een Sbs(vdab) consulente. Heb me zeer goed geïnformeerd over het tko en alles er rond. Ben ook van plan men uiterste best te doen. Zal ongeveer 2 jaren duren om men diploma te halen.

Zoals glashelder zei moet ik idd minstens 70% van de tijd aanwezig zijn. Sommig vakken gebeuren door permanente evaluatie(geen grote eindexamens maar (grote)testen en taken) dus aanwezig zijn is een Must.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan