Frankz
Legacy Member
Hallo iedereen, heb een vraag over de inschrijvingen van het TKO. Ik ga me morgen inschrijven en vraag me af of het volstaat om een C attest van het 5de middelbaar(3de graad) mee te nemen als bewijs dat ik een getuigschrift heb voor de 2de graad. Ik heb het getuigschrift namelijk niet meer.
Mvg!
Mvg!
Ik had het mee maar 't was zo van "jaja, we zien wel waar je zit qua niveau als je inschrijvingsproeven gedaan hebt, die papiertjes zijn niet nodig."