Pietervb
Legacy Member
Hallo,
Ik ben van plan om een graduaatopleiding informatica te gaan volgen vanaf volgend schooljaar.
De dichtsbijzijnde en gemakkelijkst gelegen school voor mij is het CVOVTI in Aalst (CVO Centrum voor Volwassenenonderwijs Aalst - Liedekerke). Blijkbaar kan je na het behalen van het graduaatdiploma via een soort van extra proef het opwaarderen naar een Bachelor. In deze school kan je in het 2e jaar meer specifiek gaan kiezen voor o.a. netwerken wat mij bijvoorbeeld meer interesseert dan programmeren.
Iemand die ervaringen kan delen over deze school?
Greetz
Ik ben van plan om een graduaatopleiding informatica te gaan volgen vanaf volgend schooljaar.
De dichtsbijzijnde en gemakkelijkst gelegen school voor mij is het CVOVTI in Aalst (CVO Centrum voor Volwassenenonderwijs Aalst - Liedekerke). Blijkbaar kan je na het behalen van het graduaatdiploma via een soort van extra proef het opwaarderen naar een Bachelor. In deze school kan je in het 2e jaar meer specifiek gaan kiezen voor o.a. netwerken wat mij bijvoorbeeld meer interesseert dan programmeren.
Iemand die ervaringen kan delen over deze school?
Greetz