Aphidae
Legacy Member
Beste,
ik zit met een probleem! Ik heb momenteel een gezin met twee kindjes, maar voel mezelf een beetje vastzitten in mijn job. Ben reeds shopmanager in de verkoop (telecom), maar had graag informatica gestudeerd (cvo of afstandsonderwijs).
Nu, voor elke avond nog eens te gaan studeren zie ik nogal moeilijk zitten. Ik vertrek 's ochtends om 8uur en ben pas 's avonds om 8 uur thuis. Dus dan nog eens enkele uren studeren... nogal moeilijk vrees ik.
Nu vroeg ik mij af of er hier nog mensen zijn met dit soort ervaringen? Of mensen kennen die dit ook doen. Hoe lossen zij dit op? Of hebben zij een job gevonden waarin ze dat allemaal via het bedrijf kunnen leren? Liefst niet via IBO van de VDAB, want daar heb ik niet zo'n goede ervaring mee.
Shoot
ik zit met een probleem! Ik heb momenteel een gezin met twee kindjes, maar voel mezelf een beetje vastzitten in mijn job. Ben reeds shopmanager in de verkoop (telecom), maar had graag informatica gestudeerd (cvo of afstandsonderwijs).
Nu, voor elke avond nog eens te gaan studeren zie ik nogal moeilijk zitten. Ik vertrek 's ochtends om 8uur en ben pas 's avonds om 8 uur thuis. Dus dan nog eens enkele uren studeren... nogal moeilijk vrees ik.
Nu vroeg ik mij af of er hier nog mensen zijn met dit soort ervaringen? Of mensen kennen die dit ook doen. Hoe lossen zij dit op? Of hebben zij een job gevonden waarin ze dat allemaal via het bedrijf kunnen leren? Liefst niet via IBO van de VDAB, want daar heb ik niet zo'n goede ervaring mee.
Shoot
