kilian132
Legacy Member
hey,
Ik zal volgend industriële wetenschappen verder studeren aan de kaho sint-lieven. Bouwkunde spreekt me sterk aan maar ik heb hier al verschillende topics gelezen waarin staat dat er maar weinig variatie is qua jobs. Ook heb ik gehoord dat bouwkunde een iets makkelijkere richting zou zijn dan de andere richtingen (zoals em). Hoewel bouwkunde me iets meer aanspreekt (heb wel geen zin om als werfleider aan de slag te gaan), zou ik toch niet beter kiezen voor elektromechanica, aangezien er meer variatie is in werk enzo? Zijn er mensen met ervaring.
+ zal dit jaar mijn 6de jaar eindigen in wetenschappen wiskunde 6u..
alvast bedankt
Ik zal volgend industriële wetenschappen verder studeren aan de kaho sint-lieven. Bouwkunde spreekt me sterk aan maar ik heb hier al verschillende topics gelezen waarin staat dat er maar weinig variatie is qua jobs. Ook heb ik gehoord dat bouwkunde een iets makkelijkere richting zou zijn dan de andere richtingen (zoals em). Hoewel bouwkunde me iets meer aanspreekt (heb wel geen zin om als werfleider aan de slag te gaan), zou ik toch niet beter kiezen voor elektromechanica, aangezien er meer variatie is in werk enzo? Zijn er mensen met ervaring.
+ zal dit jaar mijn 6de jaar eindigen in wetenschappen wiskunde 6u..
alvast bedankt
