Om programmeur te kunnen worden moet je verder studeren op een hogeschool of universiteit.
Dit is niet altijd vanzelfsprekend voor iemand die uit een TSO-richting komt, zeker niet als je maar 2 à 3 wiskunde per week hebt.
Ik weet natuurlijk niet wat je huidige studierichting is.