Appeltaartje
Legacy Member
Hey mede-appeltaartjes,
Binnenkort loopt mijn contract ten einde, ik ben dus volop bezig met ander werk te zoeken, maar de grote vraag bij mij is wàt... Ik heb geen idee welke richting ik uitwil.
Wel weet ik dat ik een job wil waarbij ik iets kan DOEN, m.a.w. niet van 8 tot 5 op mijn luie kont voor de PC zitten..
Even kort: ik heb een talendiploma (bachelor engels-spaans) en werk nu als administratief bediende, dit omdat ik niks "beters" vond toen ik afstudeerde.
Welke kanten zou ik kunnen opgaan voor een "doe-job"? Ik bedoel, ik zou bvb. echt graag toonzaalmedewerker worden, of verkoper in een winkel, maar heb daar al voor gesolliciteerd en dat betaalt duidelijk belachelijk weinig! Of bvb. vertegenwoordiger,...
Maar wilde graag even luisteren naar jullie ideetjes.
PS: een andere studiekeuze is echt geen mogelijkheid meer (huis gekocht, kinderwens,...)
Binnenkort loopt mijn contract ten einde, ik ben dus volop bezig met ander werk te zoeken, maar de grote vraag bij mij is wàt... Ik heb geen idee welke richting ik uitwil.
Wel weet ik dat ik een job wil waarbij ik iets kan DOEN, m.a.w. niet van 8 tot 5 op mijn luie kont voor de PC zitten..
Even kort: ik heb een talendiploma (bachelor engels-spaans) en werk nu als administratief bediende, dit omdat ik niks "beters" vond toen ik afstudeerde.

Welke kanten zou ik kunnen opgaan voor een "doe-job"? Ik bedoel, ik zou bvb. echt graag toonzaalmedewerker worden, of verkoper in een winkel, maar heb daar al voor gesolliciteerd en dat betaalt duidelijk belachelijk weinig! Of bvb. vertegenwoordiger,...
Maar wilde graag even luisteren naar jullie ideetjes.
PS: een andere studiekeuze is echt geen mogelijkheid meer (huis gekocht, kinderwens,...)

