Ik zit in mijn 2e jaar sociaal werk, en ik zou graag na deze opleiding een Banaba(HRM) volgen aan KhLeuven.
Nu, ik studeer aan Howest en wij hebben dus geen afstudeerrichtingen...
Zou dat een probleem kunnen vormen aangezien ik niet echt afgestudeerd ben in Personeelswerk?