misty
Legacy Member
Is er hier op dit forum iemand die Entertainment Marketing studeert aan Howest in Brugge.
Ik denk er sterk aan om deze studie te starten in september.
Alle info, eender wat, is welkom. Ik doe nu een 7de jaar tso, maar wil nog niet gaan werken daarna. Ik heb handel gedaan in het SO.
Ik denk er sterk aan om deze studie te starten in september.
Alle info, eender wat, is welkom. Ik doe nu een 7de jaar tso, maar wil nog niet gaan werken daarna. Ik heb handel gedaan in het SO.