elisa9180
Legacy Member
Beste Leden,
Volgend jaar ha ik naar Howest om toegepaste informatica te gaan studeren.
Nu ik kom van Hogent toegepaste informatica daar hebben ze een forum waar ze alle maal samenvattingen op posten (admin2) noemt dat. Bestaat er in howest ook zo een forum van studenten
MVG
Volgend jaar ha ik naar Howest om toegepaste informatica te gaan studeren.
Nu ik kom van Hogent toegepaste informatica daar hebben ze een forum waar ze alle maal samenvattingen op posten (admin2) noemt dat. Bestaat er in howest ook zo een forum van studenten
MVG