Wardec
Legacy Member
Mijn vriendin en ik overwegen serieus om een appartement te nemen in Home Heymans van de Ugent. De appartementen lijken ons redelijk groot(38m2), de appartementen zijn bemeubeld, keuken, douche.. Alles aanwezig. Elektriciteit, water en verwarming inbegrepen en dit tegen een prijs die naar mijn mening goed meevalt(439€).
Maar we stellen ons wel nog enkele vragen. Misschien kunnen mensen die daar wonen/gewoond hebben of die de plaats kennen meer uitleg geven?
-Vanaf 1 maart kun je bellen om een kot/appartement. De Ugent werkt echter met een prioriteitenlijst. De heraanvragers hebben voorang. Er zijn 100 appartementen. Zal het moeilijk zijn om een appartement te bemachtigen als je meteen belt?
-Op het stadsplan heb ik gezien dat Home Heymans bijna middenin de overpoort ligt, is er daardoor vaak last van te veel lawaai?
-Als jullie nog wat meer kunnen vertellen over deze appartementen of deze Home, doe gerust
Maar we stellen ons wel nog enkele vragen. Misschien kunnen mensen die daar wonen/gewoond hebben of die de plaats kennen meer uitleg geven?
-Vanaf 1 maart kun je bellen om een kot/appartement. De Ugent werkt echter met een prioriteitenlijst. De heraanvragers hebben voorang. Er zijn 100 appartementen. Zal het moeilijk zijn om een appartement te bemachtigen als je meteen belt?
-Op het stadsplan heb ik gezien dat Home Heymans bijna middenin de overpoort ligt, is er daardoor vaak last van te veel lawaai?
-Als jullie nog wat meer kunnen vertellen over deze appartementen of deze Home, doe gerust


. Overdag is er wel wat lawaai door een kindercrèche beneden in de Heymans
)