asgaroth
Legacy Member
Ik woon in een vrij groot huis, maar mijn ouders zijn gescheiden, zus bij haar lief gaan wonen, moeder heeft met haar nieuwe man een B&B geopend elders, dus nu zit ik hier alleen, aant station van Gent, ideale locatie voor een kamer of 2 te verhuren als kot denk ik dan!
Maar ik heb geen idee hoe ik eraan moet beginnen aangezien ik hier zelf ook nog woon. Naar het schijnt mogen er ook geen koten bijgemaakt worden, als ik mijn huis echter (gedeeltelijk) aan studenten zou verhuren zou de inrichting van mijn huis veranderen => ingeschreven zijn als kot. Aangezien er te weinig 'gewone' huizen in Gent zijn (door de vele studenten) mag dit niet meer..
Iemand enig idee hoe ik hieraan zou kunnen beginnen?
Maar ik heb geen idee hoe ik eraan moet beginnen aangezien ik hier zelf ook nog woon. Naar het schijnt mogen er ook geen koten bijgemaakt worden, als ik mijn huis echter (gedeeltelijk) aan studenten zou verhuren zou de inrichting van mijn huis veranderen => ingeschreven zijn als kot. Aangezien er te weinig 'gewone' huizen in Gent zijn (door de vele studenten) mag dit niet meer..
Iemand enig idee hoe ik hieraan zou kunnen beginnen?