Archief - Helpdesk/bedrijf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kadfree

Legacy Member
Dag iederen,

ik werk als Service desk bij een IT bedrijf maar kwa doorgroeimogelijkheden het is null en ook kziet bij een klant waar ik niks leert kwa IT ( applicatie support )

Kunnen jullie me aanraden voor welke bedrijf ga ik beste kiezen?

Dank u

Pana

Legacy Member
kadfree zei:
Dag iederEen,

ik werk als Service desk bij een IT bedrijf maar kwa doorgroeimogelijkheden het is null en ook kziEt bij een klant waar ik niks leerT kwa IT ( applicatie support )

Kunnen jullie me aanraden voor welke bedrijf ga ik beste kiezen?

Dank u

Go consultancy, kan je heel snel doorgroeien ALS JE WIL.

Genious

Legacy Member
Als ge service desk zoekt (toch op de korte termijn) met doorgroeimogelijkheden en opleiding, moet ge het misschien eens proberen bij Axxes?

Gray

Legacy Member
kadfree zei:
Dag iederen,

ik werk als Service desk bij een IT bedrijf maar kwa doorgroeimogelijkheden het is null en ook kziet bij een klant waar ik niks leert kwa IT ( applicatie support )

Kunnen jullie me aanraden voor welke bedrijf ga ik beste kiezen?

Dank u

Wat is uw opleiding, certificaten?
Indien onvoldoende zou ik toch aanraden tijdens of buiten de werkuren terug aan het studeren te gaan. Om toch al wat een basis te hebben.

kadfree

Legacy Member
Genious zei:
Als ge service desk zoekt (toch op de korte termijn) met doorgroeimogelijkheden en opleiding, moet ge het misschien eens proberen bij Axxes?

Axxes ken ik niet kzal hun website even bekijken;) heb ge daar gewerkt?

kadfree

Legacy Member
Gray zei:
Wat is uw opleiding, certificaten?
Indien onvoldoende zou ik toch aanraden tijdens of buiten de werkuren terug aan het studeren te gaan. Om toch al wat een basis te hebben.

kheb bij Atel een opleiding Support IT gedaan heb kwa IT kennissen maar ja de bedoeling was toch een opleiding beginnen bij CVO als netwerkbeheerder. Kzit momenteel in een bedrijf maar het is echte beperkt kwa IT wij doen enkel pwd reset, clean temp enzo echte basis!

en telenet helpdesk:crazy:kheb voor scralet gewerkt voor de technische dienst:rofl:

Genious

Legacy Member
kadfree zei:
Axxes ken ik niet kzal hun website even bekijken;) heb ge daar gewerkt?
Nope. Ken wel iemand die er werkt als sys engineer. Wat atm lijkt te bestaan uit service desk bemannen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan