abdul06
Legacy Member
hallo ,
ik zal tijdens paasvakantie en zomervakantie werken in volvo .
maar om ten laste te blijven aan mijn ouders heb ik een bepaalde limiet netto belastbaar inkomen .
dus moet ik 2410 euro ( van eerste schijf) aftrekken van bruto belastbaar inkomen .
mijn vraag is , wat is het eerste schijf ??
ik zal tijdens paasvakantie en zomervakantie werken in volvo .
maar om ten laste te blijven aan mijn ouders heb ik een bepaalde limiet netto belastbaar inkomen .
dus moet ik 2410 euro ( van eerste schijf) aftrekken van bruto belastbaar inkomen .
mijn vraag is , wat is het eerste schijf ??