Archief - Gip project Proxy Servers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

awaces

Legacy Member
Zoals de titel reeds zegt heb ik dit jaareen gipproject 'Proxy Servers'
Nu zou ik via deze weg vragen of jullie enkle tips, informatie, voorbeelden of eender wat hebben om mij op weg te helpen.

Dit is de info die ik heb over mijn eindwerk:
Categorie:
Proxy server(s)

Titels:
ISA Server
Apache proxies

Onderwerpen:
netwerken
Apache webserver

Tips:
Wat ?
Netwerken
Voordelen/nadelen
mogelijke toepassingen

Alvast bedankt!


Mvg

SavaB

Legacy Member
Ik denk dat mensen hier wel behulpzaam en begripvol zullen zijn als je een specifieke vraag hebt waar je niet goed aan uit kunt over een bepaald detail, maar jouw GIP gaat over proxy servers, en het eerste dat je doet is hier komen vragen om jouw alle antwoorden kant en klaar aan te bieden.

Doe eerst zelf wat research, werk je GIP al een stuk uit, en kom dan terug met een echte vraag. Zoals al vaak aangehaald is dit geen huiswerk forum, en het zou me dus niet verbazen als hier binnen het uur een slotje op staat.

wishy

Legacy Member
Bovendien zou ik ook wikipedia niet gebruiken om jou GIP te maken, vaak controleren leerkrachten de overeenkomsten. Alsook als je toch ergens informatie van gebruikt, zeker vermelden waar die van komt. Dus in jou GIP moet zeker een referentie pagina aanwezig zijn.

Master S

Legacy Member
Zoek eerst zelf eens wat...

Als ge later gaat werken gaan ze u ook niet alle antwoorden met de pap in de mond geven hoor.

awaces

Legacy Member
Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik er aan moet beginnen.
Heb nu al verschillende dingen in een word bestandje staan, maar ik heb geen idee wat ze van me verwachten..
Proxy servers uitleggen tot in de kern of mij enkel verdiepen tot
Titels:
ISA Server
Apache proxies

wat denken jullie?

nivekii

Legacy Member
awaces zei:
Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik er aan moet beginnen.
Heb nu al verschillende dingen in een word bestandje staan, maar ik heb geen idee wat ze van me verwachten..
Proxy servers uitleggen tot in de kern of mij enkel verdiepen tot


wat denken jullie?

Dat ge het nekeer aan 'ze' moet vragen eh...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan