awaces
Legacy Member
Zoals de titel reeds zegt heb ik dit jaareen gipproject 'Proxy Servers'
Nu zou ik via deze weg vragen of jullie enkle tips, informatie, voorbeelden of eender wat hebben om mij op weg te helpen.
Dit is de info die ik heb over mijn eindwerk:
Categorie:
Proxy server(s)
Titels:
ISA Server
Apache proxies
Onderwerpen:
netwerken
Apache webserver
Tips:
Wat ?
Netwerken
Voordelen/nadelen
mogelijke toepassingen
Alvast bedankt!
Mvg
Nu zou ik via deze weg vragen of jullie enkle tips, informatie, voorbeelden of eender wat hebben om mij op weg te helpen.
Dit is de info die ik heb over mijn eindwerk:
Categorie:
Proxy server(s)
Titels:
ISA Server
Apache proxies
Onderwerpen:
netwerken
Apache webserver
Tips:
Wat ?
Netwerken
Voordelen/nadelen
mogelijke toepassingen
Alvast bedankt!
Mvg