MMG
Legacy Member
Ik ben weer terug, na veel gedenk, heb ik besloten om toch eens te proberen.
Alle, toch eerst met het ingangsexamen en dan wel zien...
Maar zou iemand kunnen weten waar ik boeken kan vinden, om nu al te beginnen met leren.... Of een overzicht van de te kennen 'leerstof' om mijn mijlenverre achterstand wat te verkleinen.
Ik zit dus nu in het 4de jaar handel (TSO), dus vooral voor wiskunde, fysica, chemie enzo.
Alvast bedankt
Alle, toch eerst met het ingangsexamen en dan wel zien...
Maar zou iemand kunnen weten waar ik boeken kan vinden, om nu al te beginnen met leren.... Of een overzicht van de te kennen 'leerstof' om mijn mijlenverre achterstand wat te verkleinen.
Ik zit dus nu in het 4de jaar handel (TSO), dus vooral voor wiskunde, fysica, chemie enzo.
Alvast bedankt

En op zelfstudie inzetten zou ik al zeker niet doen, aangezien u openingspost van te weinig zelfstandigheid getuigt.