RestUnknown
Legacy Member
Dag iedereen
Naar mijn mening kreeg ik niet voldoende Frans bij mijn studies om fatsoenlijk mijn plan te trekken. Ik ben momenteel bezig met Franse kranten te lezen, maar het beste blijft nog altijd de taal te spreken met anderen.
Dus ben ik op zoek naar wat interessante Franse fora, beetje zoals dit waar over vanalles en nog wat te praten valt, maar een (actief!) forum dat er speciaal is voor mensen die de Franse taal willen leren is natuurlijk nog beter.
Alvast bedankt!
Naar mijn mening kreeg ik niet voldoende Frans bij mijn studies om fatsoenlijk mijn plan te trekken. Ik ben momenteel bezig met Franse kranten te lezen, maar het beste blijft nog altijd de taal te spreken met anderen.
Dus ben ik op zoek naar wat interessante Franse fora, beetje zoals dit waar over vanalles en nog wat te praten valt, maar een (actief!) forum dat er speciaal is voor mensen die de Franse taal willen leren is natuurlijk nog beter.
Alvast bedankt!
ge moet inderdaad bezig zijn met de taal om ze te onderhouden en te verbeteren.