Unréalz
Legacy Member
Hey, ik heb gezocht naar een thread waar mensen die middenjury ASO doen elkaar kunnen helpen en heb die niet gevonden dus heb ik beslist om zelf 1 te maken.
voorbeelden:
- ik zou het gemakkelijker vinden om te studeren met iemand i.p.v alleen; ik woon in gent dan zouden we bv samen in de boekentoren kunnen studeren voor de vakken die we allebei hebben als je ook in gent woont
- er is een website 'www.examencommissie.be' die volledige cursussen aanbiedt voor elk vak maar die kosten wel 40 eur per vak ze sturen da door via het internet dus we zouden kunnen samenleggen met 5 en doorsturen naar elkaar
of mss heb jij al die cursussen al gekocht en wil je ze met me/ons delen?
laat iets weten dan maken we een facebook groepje ofzo waar we gemakkelijk informatie kunnen uitwisselen ...
nog kort wat info over mij: ik ben 18 blijven zitten in het 3e middelbaar op sintbarbara in gent dan middenjury 2e graad gedaan dan naar wallonie op internaat weer geen zak gedaan gestopt na de examens met kerst om middenjury te doen maar niet ingeschreven tot een maand geleden en nog geen enkel examen gedaan volgende week woensdag mijn eerste chemie
richting : eco-talen
voorbeelden:
- ik zou het gemakkelijker vinden om te studeren met iemand i.p.v alleen; ik woon in gent dan zouden we bv samen in de boekentoren kunnen studeren voor de vakken die we allebei hebben als je ook in gent woont
- er is een website 'www.examencommissie.be' die volledige cursussen aanbiedt voor elk vak maar die kosten wel 40 eur per vak ze sturen da door via het internet dus we zouden kunnen samenleggen met 5 en doorsturen naar elkaar
of mss heb jij al die cursussen al gekocht en wil je ze met me/ons delen?
laat iets weten dan maken we een facebook groepje ofzo waar we gemakkelijk informatie kunnen uitwisselen ...
nog kort wat info over mij: ik ben 18 blijven zitten in het 3e middelbaar op sintbarbara in gent dan middenjury 2e graad gedaan dan naar wallonie op internaat weer geen zak gedaan gestopt na de examens met kerst om middenjury te doen maar niet ingeschreven tot een maand geleden en nog geen enkel examen gedaan volgende week woensdag mijn eerste chemie
richting : eco-talen