Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yannn zei:hallo iedereen,
Ik ben een student aan de universiteit van gent, aangezien dat mijn herexamens te dicht op elkaar vallen zou ik er een paar niet meedoen. Nu is mijn vraag: Kan ik mijn studiebeurs verliezen als ik niet aanwezig ben op een herexamen?
alvast bedankt!
Forzaracing zei:Je moet je gewoon NIET inschrijven voor u herexamens. Je hebt u studiepunten opgenomen (en bent ze dus kwijt), ze gaan u dus geen deel van u studiebeurs terugvorderen![]()
kil911ler zei:Van dat je niet slaagt in 1e zit ben je 'direct ingeschreven' voor 2e zit. Tis niet dat je je apart moet gaan inschrijven om te willen deelnemen aan 2e zit. Tenzij ik je eerste zin misverstaan heb.
kil911ler zei:Van dat je niet slaagt in 1e zit ben je 'direct ingeschreven' voor 2e zit. Tis niet dat je je apart moet gaan inschrijven om te willen deelnemen aan 2e zit. Tenzij ik je eerste zin misverstaan heb.
kil911ler zei:Mo, dit wist ik es niet si
Bij ons is dit nog niet het geval, maar waarom zouden ze dat invoeren? Om geen papier verspilling te hebben tijdens de 2e zit?![]()
McGregor zei:En gewoon ook om de lokalen goed te kunnen plannen denk ik. Voor de examendata zal het niet zijn want die waren al relatief vroeg bekend.
