Archief - Europarlementslid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bernard!

Legacy Member
Hoi :),

iemand een idee, hoe je europarlementslid kan worden; ik kan hier namelijk niets over terugvinden!

Alvast bedankt,

Bernard!

Kysr

Legacy Member
Het feit dat je dat niet weet of niet in staat bent om te achterhalen hoe je parlementslid kan worden doet vermoeden dat je intellectueel gezien nooit in staat zal zijn om daar te zetelen.

Tonerider

Legacy Member
syNk zei:
Het feit dat je dat niet weet of niet in staat bent om te achterhalen hoe je parlementslid kan worden doet vermoeden dat je intellectueel gezien nooit in staats zal zijn om daar te zetelen.
en de mensen die nu in de politiek zitten zijn wel in staat om goede beslissingen te nemen?

xIO3Y

Legacy Member
Gewoon zorgen dat je goed met iPhone/iPad overweg kan. Die gasten doen toch niets anders dan Angry Birds spelen.

moustii

Legacy Member
syNk zei:
Het feit dat je dat niet weet of niet in staat bent om te achterhalen hoe je parlementslid kan worden doet vermoeden dat je intellectueel gezien nooit in staats zal zijn om daar te zetelen.

Of juist wel :unsure:

Bunecarera

Legacy Member
syNk zei:
Het feit dat je dat niet weet of niet in staat bent om te achterhalen hoe je parlementslid kan worden doet vermoeden dat je intellectueel gezien nooit in staats zal zijn om daar te zetelen.

Nail. Head.

You make sentence...

Kysr

Legacy Member
Sdc zei:
en de mensen die nu in de politiek zitten zijn wel in staat om goede beslissingen te nemen?

Nooit gezegd maar wees gerust het niveau van het Europees Parlement ligt een stuk hoger dan het Belgische.

SysRq

Legacy Member
Bernard! zei:
iemand een idee, hoe je europarlementslid kan worden; ik kan hier namelijk niets over terugvinden!

Ben je aangesloten bij de partij? Meng je onder gelijkgezinden en toon je interesse voor de Europese zaak. Je moet wel weten waarover je spreekt natuurlijk.

syNk zei:
Nooit gezegd maar wees gerust het niveau van het Europees Parlement ligt een stuk hoger dan het Belgische.

...dan het Vlaamse, dan het provinciale, dan het gemeentelijke...

Wat is jouw begrip van "niveau"?

lantaarnpaal

Legacy Member
Probeer ergens in een kabinet te gaan werken voor een partij.

Zet uzelf daarna op de verkiezingslijsten om verkozen te worden

Iemand

Legacy Member
Klopt wel dat EP anders werkt/eigen dynamiek heeft en veel minder vervalt in trieste spelletjes zoals in ons land typerend is.

Daarnaast is de afstand met de burger ook vrij groot, wat besluitvorming versnelt. Of dat een goede zaak is laat ik in het midden.

JPV

Legacy Member
Iemand zei:
Klopt wel dat EP anders werkt/eigen dynamiek heeft en veel minder vervalt in trieste spelletjes zoals in ons land typerend is.

Daarnaast is de afstand met de burger ook vrij groot, wat besluitvorming versnelt. Of dat een goede zaak is laat ik in het midden.

kan ik mee inkomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan