kippetje2007
Legacy Member
Dit academiejaar ga ik me waarschijnlijk inschrijven voor regent wiskunde of Frans, gecombineerd met een bijvak.
Voor Frans was ik in het middelbaar eerder een 'gemiddelde' leerling en bij mijn voorgaande opleiding (leerkracht lager onderwijs) heb ik ook wel veel moeite moeten doen, maar was ik er wel van de eerste keer door. Het meeste moeite heb ik bij luisteroefeningen. De rest gaat over het algemeen goed.
Mijn wiskundige voorkennis ligt iets lager aangezien ik humane wetenschappen gedaan heb, maar daar hield ik wel zeer goed op wiskunde.
Heeft er iemand ervaring met één of beide vakken?
Hoe ervaren jullie het niveau van deze vakken in de hogeschool?
Wat is volgens jullie de beste keuze?
Bij mijn vorige opleiding(KHL) moest ik op bepaalde onderdelen 70% scoren om erdoor te kunnen zijn met 10/20. Is dit bij deze opleiding ook zo?
Voor Frans was ik in het middelbaar eerder een 'gemiddelde' leerling en bij mijn voorgaande opleiding (leerkracht lager onderwijs) heb ik ook wel veel moeite moeten doen, maar was ik er wel van de eerste keer door. Het meeste moeite heb ik bij luisteroefeningen. De rest gaat over het algemeen goed.
Mijn wiskundige voorkennis ligt iets lager aangezien ik humane wetenschappen gedaan heb, maar daar hield ik wel zeer goed op wiskunde.
Heeft er iemand ervaring met één of beide vakken?
Hoe ervaren jullie het niveau van deze vakken in de hogeschool?
Wat is volgens jullie de beste keuze?
Bij mijn vorige opleiding(KHL) moest ik op bepaalde onderdelen 70% scoren om erdoor te kunnen zijn met 10/20. Is dit bij deze opleiding ook zo?