Archief - Erasms Brussel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nely

Legacy Member
Dag allemaal,

Is hier iemand die studeert aan de Erasmus Brussel school?
Ik wou is weten hoe je het gemakkelijkste vanuit Jette Station tot de school geraakt? Eventueel met De Lijn bus? en om wat uur beginnen de lessen normaal?

Alvast bedankt!

The reader

Legacy Member
ga gwn naar de site van de lijn en typ daar het adres in van uw school en plan uw route

Nely

Legacy Member
The reader zei:
ga gwn naar de site van de lijn en typ daar het adres in van uw school en plan uw route

Heb ik gedaan, het probleem is da ik denk dat het enkel bussen van de MIVB zijn, aangezien het het erop komt te staan, dermee dak het mij afvraag..

cuda

Legacy Member
Is toch vlak nabij Brussel centraal?
Jette station -> trein tot Brussel centraal -> 5min stappen?

edit: spreek nu wel over campus dansaert

Nely

Legacy Member
cuda zei:
Is toch vlak nabij Brussel centraal?
Jette station -> trein tot Brussel centraal -> 5min stappen?

Vanuit Jette naar de school Erasmus bedoel ik. Das toch geen 5 minuten stappen?:confused:

The reader

Legacy Member
als ge rijd van jette station naar brussel centraal met de trein en daaruit met de mivb bus of tram

Nely

Legacy Member
cuda zei:
Op welke campus moet je zijn?

Op die vn Gezondheid en landschaparchitectuur, das de laarbeeklaan 121. Maar kan da dat er geen De Lijn bussen rijden van uit Jette station naar daar? want MIVB gebuik ik nomaal niet, enkel De Lijn..

Nely

Legacy Member
The reader zei:
als ge rijd van jette station naar brussel centraal met de trein en daaruit met de mivb bus of tram

Ja ikzou dan al afstappen in Jette station en een bus willen nemen naar de campus, maar ik denk dat er in Jette enkel MIVB bussen rijden? en normaal gebuik ik enkel De Lijn.

cuda

Legacy Member
Jup. stappen of met de mivb bus

stappen is +- 20min denk ik.

edit: Zie dat je van Dendermonde bent. Is er geen rechtstreekse bus naar het UZBrussel? dacht dat ik die wel eens had gezien?

Nely

Legacy Member
cuda zei:
Jup. stappen of met de mivb bus

stappen is +- 20min denk ik.

edit: Zie dat je van Dendermonde bent. Is er geen rechtstreekse bus naar het UZBrussel? dacht dat ik die wel eens had gezien?

Jah, die van dendermonde-brussel noord, maar das zeker een uur rijden en die bus is ook vaak te laat in dendermonde, dus daar vertrouw ik niet op :)
Maarja, dan denk ik inderdaad beter te stappen of wel een fiets daar te parkeren.

Irriducibili

Legacy Member
Mijn vriendin zit daar, die pakt de trein tot in jette en dan een bus (waar ze maar 5min opzit).

Nely

Legacy Member
vinnie1919 zei:
Mijn vriendin zit daar, die pakt de trein tot in jette en dan een bus (waar ze maar 5min opzit).

Da zal dan wrs een MIVB bus zijn en geen De Lijn bus? Zoja, welke bus is da misschien,

Gekke_Koerd

Legacy Member
de bus 'UZ Brussel' of richting halle ofwel richting aalst meen ik, die stoppen aan het UZ en dan is het 2 minuten wandelen.

Of de mivb pakken (2euro) , 14 of 13 uz brussel. die stoppen beide aan het uz.

dan is het maximum vandaar 2 minuten wandelen naar de campus

Kingfisher

Legacy Member
Vlaanderen= De Lijn
Brussel= MIVB
't Zijn dezelfde bussen, hoor. Er staan wielen onder, bovenaan de bus staat een nummer die de lijn aanduid, en ze stoppen aan haltes als ge op het knoppeke duwt. Ik zie het probleem niet?

OT: trein naar Jette, MIVB bus 53 richting UZ.

Bunecarera

Legacy Member
Kingfisher zei:
Vlaanderen= De Lijn
Brussel= MIVB
't Zijn dezelfde bussen, hoor. Er staan wielen onder, bovenaan de bus staat een nummer die de lijn aanduid, en ze stoppen aan haltes als ge op het knoppeke duwt. Ik zie het probleem niet?

OT: trein naar Jette, MIVB bus 53 richting UZ.

Jep, what he said...

Getekend,

Nen Brusseleir.

Nely

Legacy Member
Kingfisher zei:
Vlaanderen= De Lijn
Brussel= MIVB
't Zijn dezelfde bussen, hoor. Er staan wielen onder, bovenaan de bus staat een nummer die de lijn aanduid, en ze stoppen aan haltes als ge op het knoppeke duwt. Ik zie het probleem niet?

OT: trein naar Jette, MIVB bus 53 richting UZ.

Groot verschil: abonnement van de lijn is niet geldig bij MIVB, en om elk jaar 2 verschillende abonnementen aante kopen lijkt wa zottjes e ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan