Wij hebben ondertussen al een gesprek gehad met Vlajo - geen idee of je daar mee bekend bent - en die waren tevreden over wat wij gingen aanbieden, we gaan het daar dan ook bijhouden denk ik. Wij hebben ook maar een groep van acht man, in tegenstelling tot andere scholen waar het tot 25 man gaat.
Maar ik zal het alleszins eens overleggen met de groep, thanks.