Archief - Enkel Weekend werken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Silence

Legacy Member
Onlangs n vacature gezien als magazijnier maar enkel voor in het weekend te werken
Dus 12u per dag werken 2 dagen, de ene week van 7u - 19u (dag) en de andere week van 19u - 7u (nacht)

Maar is dit dan een voltijds contract want dat zijn toch maar 24u per week ?
& hoe zit dat qua verloning want weekend + nacht is meestal toch €€

Lijkt me wel intressant maar ik ga nog te graag een stapke zetten :unsure:

Mensen die ook dit soort werk doen en er de voor & nadelen van kennen ? Veel vrije tijd waarschijnlijk door de week

joshetei

Legacy Member
Normaal gezien bijna exact hetzelfde loon als de mensen in de week, die werken er dan wel 40u voor natuurlijk

stvw

Legacy Member
Silence zei:
Mensen die ook dit soort werk doen en er de voor & nadelen van kennen ? Veel vrije tijd waarschijnlijk door de week

Vooral veel tijd om alleen thuis te zitten, wanneer de 'normale' mensen werken :)

thecoon

Legacy Member
als je kinderen zou hebben ben je door de week thuis en moet je geen opvang regelen

h0pje

Legacy Member
Ik ken iemand die dat doet & dat verdient inderdaad even veel als een volledige week werken. Maar ik zou het niet doen, gewoon al omdat je altijd alleen thuis zit wanneer je partner/vrienden gaan werken zijn.

sneax

Legacy Member
Ik persoonlijk vind dat superzalige uren, maar helaas worden alleen kakjobs zwaar betaald int weekend.

Time

Legacy Member
Bij Vandemoortele in Eeklo (of Lotus, een van de twee is in Eeklo, de andere in Lembeke). Heb je voor de 'massa' een drieploegensysteem in de week. In het weekend shiften van 12h.
En idd, die mensen verdienen ongeveer hetzelfde. Ik heb er daar zelfs geweten die het weekend plus 3/5 van de week deden, de week was dan nog vaste nacht.

Katsching enzo. Maar je werkt er dan ook wel voor natuurlijk. Onderschat 12h niet. Een keer is dat perfect doenbaar, maar als vaste job begint dat vroeg of laat wel te wegen bij de meesten.

joshetei

Legacy Member
Time zei:
Bij Vandemoortele in Eeklo

Katsching enzo. Maar je werkt er dan ook wel voor natuurlijk. .

bitch please, 'werken' op de Vamix? :p

wel plezant als jobstudent die zondagnacht daar, das ver 25 euro netto :)

Time

Legacy Member
joshetei zei:
bitch please, 'werken' op de Vamix? :p

wel plezant als jobstudent die zondagnacht daar, das ver 25 euro netto :)
Ik heb eerder over de 12h week na week. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan