Hannes_DW
Legacy Member
Beste 9L'ers,
Voordat ik mijn vraag stel vertel ik eerst mijn verhaal.
Ik heb in het secundair onderwijs LO en sport (TSO) gestudeerd met in principe weinig wiskunde en een tamelijk makkelijk niveau. Wel had ik een hoog niveau van Biologie.
Vorig jaar maakte ik dan de keuze om Biomedische Wetensch. te studeren aan KAHO in Gent. Chemie is mijn sterkste kant niet maar wetenschappen interesseerden me al altijd.
Na 2 weken begon het pendelen me enorm te irriteren. Ik woon in Maldegem en het openbaar vervoer richting Gent is enorm slecht. Na hoor ik jullie al zeggen, waarom niet op kot? Wel, in de zomer had ik een Husky gekregen en ik moet er persoonlijk voor zorgen. Hiermee heb ik mezelf ook een beetje de das om gedaan maar wie hier nog een trouwe viervoeter heeft weet wat ik bedoel als ik zeg dat ik dat beest geen 5 dagen thuis kan laten zonder beweging.
Ik maakte de overstap naar HOWEST in Brugge omdat het vervoer een stuk makkelijker is. Op de infosessies van de school liet ik me echter ompraten om toch ICT te proberen. Ik pruts graag met computers maar ik merkte al snel dat het jammer genoeg niets voor mij was.
In Februari 2012 ben ik dan begonnen met de proeven voor politie inspecteur.
Dit bestaat uit 5testen waarvan ik er 4 voltooid heb. De opleiding begint 1oktober in OPAC in gent MAAR ik heb nog steeds 1 test voor me liggen.
Nu hoor je me al komen, ik vrees dat het te laat is om er nog bij te raken. De selectieprocedure staat erom bekend om ergerlijk traag te gaan.
Los van deze tekst heb ik een grote interesse in auto's en moto's. Ik zou graag weten hoe deze werken maar zou nog liever zelf modellen ontwerpen OF iets te maken willen hebben met de vormgeving of dergelijk.
Ook heb ik altijd al een grote interesse gehad in piloot maar ik denk dat de wiskunde hier me de das om doet.
Waar deze muur van tekst naar leidt is, ik weet helemaal niet wat ik dit jaar moet doen.. Had gehoopt op de politie maar de té lange duratie van de selectieprocedure heeft me genekt.
Wat stellen jullie voor?
Voordat ik mijn vraag stel vertel ik eerst mijn verhaal.
Ik heb in het secundair onderwijs LO en sport (TSO) gestudeerd met in principe weinig wiskunde en een tamelijk makkelijk niveau. Wel had ik een hoog niveau van Biologie.
Vorig jaar maakte ik dan de keuze om Biomedische Wetensch. te studeren aan KAHO in Gent. Chemie is mijn sterkste kant niet maar wetenschappen interesseerden me al altijd.
Na 2 weken begon het pendelen me enorm te irriteren. Ik woon in Maldegem en het openbaar vervoer richting Gent is enorm slecht. Na hoor ik jullie al zeggen, waarom niet op kot? Wel, in de zomer had ik een Husky gekregen en ik moet er persoonlijk voor zorgen. Hiermee heb ik mezelf ook een beetje de das om gedaan maar wie hier nog een trouwe viervoeter heeft weet wat ik bedoel als ik zeg dat ik dat beest geen 5 dagen thuis kan laten zonder beweging.
Ik maakte de overstap naar HOWEST in Brugge omdat het vervoer een stuk makkelijker is. Op de infosessies van de school liet ik me echter ompraten om toch ICT te proberen. Ik pruts graag met computers maar ik merkte al snel dat het jammer genoeg niets voor mij was.
In Februari 2012 ben ik dan begonnen met de proeven voor politie inspecteur.
Dit bestaat uit 5testen waarvan ik er 4 voltooid heb. De opleiding begint 1oktober in OPAC in gent MAAR ik heb nog steeds 1 test voor me liggen.
Nu hoor je me al komen, ik vrees dat het te laat is om er nog bij te raken. De selectieprocedure staat erom bekend om ergerlijk traag te gaan.
Los van deze tekst heb ik een grote interesse in auto's en moto's. Ik zou graag weten hoe deze werken maar zou nog liever zelf modellen ontwerpen OF iets te maken willen hebben met de vormgeving of dergelijk.
Ook heb ik altijd al een grote interesse gehad in piloot maar ik denk dat de wiskunde hier me de das om doet.
Waar deze muur van tekst naar leidt is, ik weet helemaal niet wat ik dit jaar moet doen.. Had gehoopt op de politie maar de té lange duratie van de selectieprocedure heeft me genekt.
Wat stellen jullie voor?