Lockwood
Legacy Member
Hallo allemaal,
ik zit al enige tijd met het idee om een jaar te gaan werken in Amerika, en ben nu effectief eens aan het zoeken gegeaan. Het is vooral de bedoeling ervaring op te doen, en als alles een beetje goed verloopt ben ik eventueel bereid te verhuizen.
Ik ben opzoek naar werk in de IT branche, als graphic designer, front-end developer oid.
Indien jullie mij nuttige informatie of tips kunnen geven is dat van harte welkom!
Thanks!
ik zit al enige tijd met het idee om een jaar te gaan werken in Amerika, en ben nu effectief eens aan het zoeken gegeaan. Het is vooral de bedoeling ervaring op te doen, en als alles een beetje goed verloopt ben ik eventueel bereid te verhuizen.
Ik ben opzoek naar werk in de IT branche, als graphic designer, front-end developer oid.
Indien jullie mij nuttige informatie of tips kunnen geven is dat van harte welkom!
Thanks!