Lizie
Legacy Member
Mss kan je eens overwegen videoconferencing of voice chat te doen , dan ga je een groter publiek kunnen aanspreken biv mensen die niet in uw streek wonen en dus ook niet geneigd voelen naar Gent te komen ?
Met al de technologien die we hebben , wordt het toch maar weinig gebruikt in situaties dat het zeer welkom is

Met al de technologien die we hebben , wordt het toch maar weinig gebruikt in situaties dat het zeer welkom is
