schm1nky
Legacy Member
Hey forumgangers ,
Ik ben 23 jaar en ik volg een opleiding Geluidstechnieken op het syntra.
Op maandag en woensdag heb ik les en rest van de week doe ik stage .
Ik heb 8 u les in totaal , de stage is niet verplicht trouwens , de school steunt me wel hierin met het zoeken van een stageplaats etc.
Weet iemand dan hoe het zit met je kindergeld , want ik heb zoiets gehoord dat je minstens zoveel uur les moet volgen
Ik ben 23 jaar en ik volg een opleiding Geluidstechnieken op het syntra.
Op maandag en woensdag heb ik les en rest van de week doe ik stage .
Ik heb 8 u les in totaal , de stage is niet verplicht trouwens , de school steunt me wel hierin met het zoeken van een stageplaats etc.
Weet iemand dan hoe het zit met je kindergeld , want ik heb zoiets gehoord dat je minstens zoveel uur les moet volgen
