Rasvatri
Legacy Member
Hallo iedereen,
Laatst heb ik al is een thread geplaatst maar ondertussen is er weer heel wat veranderd.
Ik studeer momenteel voor leraar secundair onderwijs (1ste jaar), technieken/elektriciteit en zou volgend jaar informatica er nog bijgenomen hebben.
Ik was aan het twijfelen om een andere Bachelor te proberen omdat de leraaropleiding nogal weinig technisch is en heel didactisch maar zou het ooit wel als job willen doen maar als ik een andere Bachelor zou kiezen was heel mijn jaar verloren.
Maar ik wil/moet veranderen van school en nu blijkt dat ik bijna heel mijn jaar opnieuw moet doen omdat de richtingen niet volledig parallel lopen en HoGent geen deelvrijstellingen geeft.
Nu ik eigenlijk toch volledig moet opnieuw beginnen kan ik dus evengoed wel veranderen.
De pBa leraar secundair onderwijs is niet echt een moeilijke richting (behalve de hoeveelheid taken) maar nu vroeg ik me af;
Ik kom van het TSO en ben afgestudeerd in Mechanische Vormgevings Technieken, en had maar 2 uur wiskunde per week, bijna geen fysica of chemie gehad, hoe haalbaar is een andere Bachelor?
En welke techniek-elektriciteit Bachelors raden jullie aan?
Enkel richtingen die in Gent kunnen aub.
Laatst heb ik al is een thread geplaatst maar ondertussen is er weer heel wat veranderd.
Ik studeer momenteel voor leraar secundair onderwijs (1ste jaar), technieken/elektriciteit en zou volgend jaar informatica er nog bijgenomen hebben.
Ik was aan het twijfelen om een andere Bachelor te proberen omdat de leraaropleiding nogal weinig technisch is en heel didactisch maar zou het ooit wel als job willen doen maar als ik een andere Bachelor zou kiezen was heel mijn jaar verloren.
Maar ik wil/moet veranderen van school en nu blijkt dat ik bijna heel mijn jaar opnieuw moet doen omdat de richtingen niet volledig parallel lopen en HoGent geen deelvrijstellingen geeft.
Nu ik eigenlijk toch volledig moet opnieuw beginnen kan ik dus evengoed wel veranderen.
De pBa leraar secundair onderwijs is niet echt een moeilijke richting (behalve de hoeveelheid taken) maar nu vroeg ik me af;
Ik kom van het TSO en ben afgestudeerd in Mechanische Vormgevings Technieken, en had maar 2 uur wiskunde per week, bijna geen fysica of chemie gehad, hoe haalbaar is een andere Bachelor?
En welke techniek-elektriciteit Bachelors raden jullie aan?
Enkel richtingen die in Gent kunnen aub.
