Mayer
Legacy Member
Tja mijn cariëre ziet er niet zo rooskleurig uit wegens een (eigenlijk niet erkende ) ziekte die ik gehad heb .
Hierdoor heb ik gevaren tussen ziekte , werk ( wanneer het mogelijk was ), werkloosheid .
Omwille van deze ziekte natuurlijk meer perioden gehad van werkloosheid en ziekte dan werken .
De momenten dat ik goed was wilde ik echt werken , maar je kent dat als je je verleden moet opbiechten .
De werkgevers hebben weinig respect voor mensen die landurig ziek zijn geweest of in werkloosheid zitten ondanks dat ze toch moeite doen om an de bak te geraken .
Ben voor mijn ziekte in behandeling geweest in het buitenland en zelfs op eigen kosten betaald .
Ik ben nu al een dikke 6 maanden goed en wil de draad terug oppakken want wil terug iets betekenen voor de matschappij .
Sinds een dikke twee weken dus terug aan het solliciteren .
Maar telkens ik een mijn cv zie valt de moed me in de schoenen .
De perioden van ziekte en werkloosheid overstijgen alles .
Ik raak er zo stilaan echt van onder de voet en dat is nu ook weer niet goed voor mijn gezondheid .
Wie kan mij raad geven om een cv op te stellen voor mezelf met zo'n verleden ???
Ik ben echt hopelooos aan het worden , speur internet af naar oplossingen , maar vind hier weinig over .
Hierdoor heb ik gevaren tussen ziekte , werk ( wanneer het mogelijk was ), werkloosheid .
Omwille van deze ziekte natuurlijk meer perioden gehad van werkloosheid en ziekte dan werken .
De momenten dat ik goed was wilde ik echt werken , maar je kent dat als je je verleden moet opbiechten .
De werkgevers hebben weinig respect voor mensen die landurig ziek zijn geweest of in werkloosheid zitten ondanks dat ze toch moeite doen om an de bak te geraken .
Ben voor mijn ziekte in behandeling geweest in het buitenland en zelfs op eigen kosten betaald .
Ik ben nu al een dikke 6 maanden goed en wil de draad terug oppakken want wil terug iets betekenen voor de matschappij .
Sinds een dikke twee weken dus terug aan het solliciteren .
Maar telkens ik een mijn cv zie valt de moed me in de schoenen .
De perioden van ziekte en werkloosheid overstijgen alles .
Ik raak er zo stilaan echt van onder de voet en dat is nu ook weer niet goed voor mijn gezondheid .
Wie kan mij raad geven om een cv op te stellen voor mezelf met zo'n verleden ???
Ik ben echt hopelooos aan het worden , speur internet af naar oplossingen , maar vind hier weinig over .