Perdut
Legacy Member
Hallo,
Ik ben van plan om volgend jaar te beginnen met Bachelor in TI aan Katho in afstandsonderwijs. Ik weet dat het behoorlijk zwaar zal zijn om te combineren met m'n huidige job (die ook behoorlijk veeleisend is) maar toch wil ik er voor gaan. Ik had wel graag de tijd die ik nu heb, kunnen gebruiken om me reeds een beetje voor te bereiden.
Is er iemand die me kan helpen aan enkele cursussen (pdf's of links) van het 1ste jaar ? Ben voornamelijk op zoek naar cursussen die je op onderstaande schema's kan vinden :
https://www.katho.be/page.aspx?smid=3253
https://www.katho.be/page.aspx?smid=3251
Als er huidige studenten of pas afgestudeerden me een beetje op weg kunnen helpen, is ten ten zeerste gewaardeerd.
Gr,
Yoeri.
Ik ben van plan om volgend jaar te beginnen met Bachelor in TI aan Katho in afstandsonderwijs. Ik weet dat het behoorlijk zwaar zal zijn om te combineren met m'n huidige job (die ook behoorlijk veeleisend is) maar toch wil ik er voor gaan. Ik had wel graag de tijd die ik nu heb, kunnen gebruiken om me reeds een beetje voor te bereiden.
Is er iemand die me kan helpen aan enkele cursussen (pdf's of links) van het 1ste jaar ? Ben voornamelijk op zoek naar cursussen die je op onderstaande schema's kan vinden :
https://www.katho.be/page.aspx?smid=3253
https://www.katho.be/page.aspx?smid=3251
Als er huidige studenten of pas afgestudeerden me een beetje op weg kunnen helpen, is ten ten zeerste gewaardeerd.
Gr,
Yoeri.