Archief - Criminologie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yuwkes

Legacy Member
Als er hier iemand is die criminologie heeft gestudeerd aan de universiteit van Gent en wat vraagjes zou willen beantwoorden in pb, kan je dan eventjes iets laten weten, bedankt.

Faun

Legacy Member
Dit jaar afgestudeerd als master aan UGent, tevens ook werkzaam aan UGent nu. Stuur mr pb.

Faun

Legacy Member
not2secure4u zei:
Hou u al vast voor de hopen werk dat ge gaat hebben.

Wat is dat nu voor zever? Als ge niet aan werk geraakt op uw niveau wil dat zeggen dat je ofwel niet gemotiveerd genoeg bent voor een deftige job ofwel uw kansen niet grijpt. Ik ben een maand voor ik afstudeerde beginnen werken aan UGent (na selectieprocedure).

jawadde001

Legacy Member
Faun zei:
Wat is dat nu voor zever? Als ge niet aan werk geraakt op uw niveau wil dat zeggen dat je ofwel niet gemotiveerd genoeg bent voor een deftige job ofwel uw kansen niet grijpt. Ik ben een maand voor ik afstudeerde beginnen werken aan UGent (na selectieprocedure).

Jij werkt op c-niveau (en met een portie geluk). Dat is iets anders dan werken als criminoloog.
Van de 6 mensen die ik nog ken, doet niemand een relevante job.

Faun

Legacy Member
Ik werk helemaal niet op C niveau.. Ik werk op B niveau. De enige reden dat ik niet op A werk is omdat een pak mensen loopbaanonderbreking genomen hebben en zo een aantal punten gijzelen. Vanf deze vrijkomen kan ik een A functie krijgen.

jawadde001

Legacy Member
Faun zei:
Ik werk helemaal niet op C niveau.. Ik werk op B niveau. De enige reden dat ik niet op A werk is omdat een pak mensen loopbaanonderbreking genomen hebben en zo een aantal punten gijzelen. Vanf deze vrijkomen kan ik een A functie krijgen.

Je hebt onlangs je loon gepost en dat was duidelijk niveau C.

Die niveau's zijn gekoppeld aan een bepaalde functie, niet aan het diploma van de werknemer. Met andere woorden, als er een openstaande vacature is op niveau C, dan zal de sollicitant betaald worden op dat niveau onafhankelijk of hij een bachelor, master of een doctoraat heeft.

Trouwens ik heb nog nooit gehoord dat men een functie heeft op niveau A, het werk bestemd is voor een master, maar men vervolgens maar betaalt op niveau C omdat "de punten" op zijn.

Of ze hebben u iets wijs gemaakt of je hebt het een en het ander niet goed begrepen. :) Waarschijnlijk bedoelden ze dat je later kan doorgroeien naar een hoger niveau. Dat kan altijd uiteraard, maar dat is iets anders.

Faun

Legacy Member
jawadde001 zei:
Je hebt onlangs je loon gepost en dat was duidelijk niveau C.

Die niveau's zijn gekoppeld aan een bepaalde functie, niet aan het diploma van de werknemer. Met andere woorden, als er een openstaande vacature is op niveau C, dan zal de sollicitant betaald worden op dat niveau onafhankelijk of hij een bachelor, master of een doctoraat heeft.

Trouwens ik heb nog nooit gehoord dat men een functie heeft op niveau A, het werk bestemd is voor een master, maar men vervolgens maar betaalt op niveau C omdat "de punten" op zijn.

Of ze hebben u iets wijs gemaakt of je hebt het een en het ander niet goed begrepen. :) Waarschijnlijk bedoelden ze dat je later kan doorgroeien naar een hoger niveau. Dat kan altijd uiteraard, maar dat is iets anders.

Ik heb één maand als C gewerkt omdat ik in juni begonnen ben en dus mijn diploma nog niet had en dus niet voldeed aan de vereisten voor B. Sinds vorige maand ben ik wel op B-niveau. Als je mij niet gelooft, mij goed. En in verband met die punten, het is wel degelijk zo dat er geen plaats meer is voor een A op het departement, doordat 7 personeelsleden het nodig vonden om gebruik te maken van loopbaanonderbreking en die punten blokkeren. Ik blijf echter maar één jaar dus het is toch niet van toepassing voor mij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan