Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
not2secure4u zei:Hou u al vast voor de hopen werk dat ge gaat hebben.
Faun zei:Wat is dat nu voor zever? Als ge niet aan werk geraakt op uw niveau wil dat zeggen dat je ofwel niet gemotiveerd genoeg bent voor een deftige job ofwel uw kansen niet grijpt. Ik ben een maand voor ik afstudeerde beginnen werken aan UGent (na selectieprocedure).
Faun zei:Ik werk helemaal niet op C niveau.. Ik werk op B niveau. De enige reden dat ik niet op A werk is omdat een pak mensen loopbaanonderbreking genomen hebben en zo een aantal punten gijzelen. Vanf deze vrijkomen kan ik een A functie krijgen.
Waarschijnlijk bedoelden ze dat je later kan doorgroeien naar een hoger niveau. Dat kan altijd uiteraard, maar dat is iets anders.jawadde001 zei:Je hebt onlangs je loon gepost en dat was duidelijk niveau C.
Die niveau's zijn gekoppeld aan een bepaalde functie, niet aan het diploma van de werknemer. Met andere woorden, als er een openstaande vacature is op niveau C, dan zal de sollicitant betaald worden op dat niveau onafhankelijk of hij een bachelor, master of een doctoraat heeft.
Trouwens ik heb nog nooit gehoord dat men een functie heeft op niveau A, het werk bestemd is voor een master, maar men vervolgens maar betaalt op niveau C omdat "de punten" op zijn.
Of ze hebben u iets wijs gemaakt of je hebt het een en het ander niet goed begrepen.Waarschijnlijk bedoelden ze dat je later kan doorgroeien naar een hoger niveau. Dat kan altijd uiteraard, maar dat is iets anders.