Anoniem15
Legacy Member
Aangezien de lesdata voor G1 en G2 samenvallen met die van mijn laatste jaar in mijn ondernemersopleiding voor installateur sanitair en centrale verwarming en ik geen zin heb om het uitvoeren van mijn activiteiten hierdoor met een jaar te vertragen, heb ik besloten om mee te doen met het examen van de centrale examencomissie in Brussel.
Het examen waar ik dus zou aan meedoen is dat voor installateur sanitair en centrale verwarming. Ik heb er ondertussen al twee jaar theorie, waaronder een hele module bouwadministratie opzitten en ik ben daarnaast in het bezit van alle handboeken van het fonds voor vakopleiding in de bouw die ik al meermaals doorspit heb. Verder ben ik ook al twee jaar actief bezig met plaatsen van sanitair en centrale verwarming, weliswaar niet voor mezelf.
Mijn vraag is nu of deze examens doenbaar zijn. Ik ben iemand die steeds goed heeft kunnen studeren en aangezien deze examens puur theoretisch zijn zou dit toch doenbaar moeten zijn als ik me hier echt goed op voorbereid.
Zijn deze examens multiple choice of open vragen? Het gedeelte bouwadministratie is multiple choice op de pc alleszins.
Het examen waar ik dus zou aan meedoen is dat voor installateur sanitair en centrale verwarming. Ik heb er ondertussen al twee jaar theorie, waaronder een hele module bouwadministratie opzitten en ik ben daarnaast in het bezit van alle handboeken van het fonds voor vakopleiding in de bouw die ik al meermaals doorspit heb. Verder ben ik ook al twee jaar actief bezig met plaatsen van sanitair en centrale verwarming, weliswaar niet voor mezelf.
Mijn vraag is nu of deze examens doenbaar zijn. Ik ben iemand die steeds goed heeft kunnen studeren en aangezien deze examens puur theoretisch zijn zou dit toch doenbaar moeten zijn als ik me hier echt goed op voorbereid.
Zijn deze examens multiple choice of open vragen? Het gedeelte bouwadministratie is multiple choice op de pc alleszins.