elle
Legacy Member
Ik ga nu naar het 6e middelbaar en ik doe economie - moderne talen. Ik twijfel nog over wat ik volgend jaar verder zal gaan studeren. Kheb altijd al een passie gehad voor talen (in het bijzonder Italiaans), maar ook boekhouden lijkt me wel leuk. Op school hebben we namelijk al wat boekhouden gekregen en dat vond ik wel leuk en was er ook wel redelijk goed in. Nu vraag ik me af of je voor boekhouden sterk moet zijn in wiskunde, want mijn wiskunde is helemaal niet goed... Zijn er mensen die een beetje uitleg kunnen geven over die richting of die het zelf volgen? En ook mensen die toegepaste taalkunde studeren? Alvast bedankt!