RandomAsUsual
Legacy Member
Ik ben nogal geïnteresseerd in bovenstaande richting maar doe economie-moderne talen. Is mijn voorkennis echt een obstakel of niet? Zelf zou ik zeggen van niet aangezien vele mensen die ecmt doen toch aan kine beginnen bv. en ook omdat je volgens mij niet echt voorkennis nodig hebt voor een prof. ba. Ook in een post van Reflectus in dit topic https://www.beyondgaming.be/archive...or-biomedische-labotechnieke-of-chemie.812045 wordt gezegd dat alle basis van chemie, biologie en fysica gezien wordt in het 1e jaar. In dit topic https://www.beyondgaming.be/archive/werk-studie.130/overschakelen-hogeschool.676746 echter zegt de ts dat hij na 2,5 weken al zeer veel achter loopt met chemie en dat ze bij wijze van spreken in 1 min over de basis gegaan zijn (dit kan natuurlijk overdreven zijn of (zonder cru te willen zijn) aan de persoon zelf liggen). Hierdoor twijfel ik toch wel. Kan iemand mij hierbij helpen?
