Archief - Bijverdienen als student

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wils

Legacy Member
Hallo

ik ben opzoek naar een bijverdienste om deze zomer is op vakantie en naar festivals te gaan. Ik zou hier nu al graag mee beginnen, heb enkel 1 probleem. Heb het vrij druk dus zou eigenlijk een job willen waarin ik me flexibel kan opstellen, zelf kan bepalen wanneer ik er voor werk. Ik dacht bijvoorbeeld aan werken achter de PC thuis maar heb hier weinig idee van waar ik hiervoor terecht kan. Misschien even om duidelijk te zijn ben nog een student dus overdag werken gaat niet lukken ;)

Zoals vele nu waarschijnlijk denken is: ga weekendwerk doen, maar dat zit er jammer genoeg niet in om verschillende redenen.

dus mijn vraag:

heeft iemand hier ervaring mee ? zo ja feel free to share met een arme student :D

joshetei

Legacy Member
nachtwerk in een fabriek? veel interims werken met dagcontracten en sturen je dan een sms of bellen eens om te vragen of je de dag erna kan.
En welke richting doe je dan wel om absoluut geen tijd te hebben overdag :)

wils

Legacy Member
Is dat ook door de week ?

ik zit op school in hasselt toegepaste informatica, met de auto op en af dus ben meestal wel een hele dag weg. daarom liefst ook s'avonds werken

Nickless

Legacy Member
Vraagje (niet de moeite om een thread voor op te starten): hoe lang mag je na het einde van je schoolcarrière aan de bak als job/werkstudent?

mathieu

Legacy Member
Nickless zei:
Vraagje (niet de moeite om een thread voor op te starten): hoe lang mag je na het einde van je schoolcarrière aan de bak als job/werkstudent?

Kan ik als schoolverlater nog als jobstudent werken?

Ben je pas afgestudeerd, dan kun je nog als student werken in de maanden juli, augustus of september na het behalen van je diploma. Als je als schoolverlater tijdens de laatste schoolvakantie meer dan 240 uur werkt, verlies je je kinderbijslag.
bron:Wie kan als jobstudent werken? - Jobat.be
@topicstarter zoals hierboven al gezegd lijkt nachtwerk in een fabriek via interim wel een goede oplossing voor flexibele tewerkstelling, je wordt er nog is heel mooi voor betaald ook :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan