Sidgun
Legacy Member
Hi,
nog 1 jaartje en ben afgestudeerd in bestuurskunde en publiek management. Ik hoop om ergens consultant te kunnen worden of bij een overheidsdienst te kunnen starten. Ik zou dit echter ook graag combineren met een bijberoepje liefst boekhouden ofzo. Wel k*t natuurlijk dat ik niets weten van boekhouden
. Hoe zou ik mij dit best eigen kunnen maken? Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er nog mensen die nog een bijberoep doen? Zoja wat?
Mvg
nog 1 jaartje en ben afgestudeerd in bestuurskunde en publiek management. Ik hoop om ergens consultant te kunnen worden of bij een overheidsdienst te kunnen starten. Ik zou dit echter ook graag combineren met een bijberoepje liefst boekhouden ofzo. Wel k*t natuurlijk dat ik niets weten van boekhouden
. Hoe zou ik mij dit best eigen kunnen maken? Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er nog mensen die nog een bijberoep doen? Zoja wat?Mvg


